E-Ticaret için SEO, Normal Çevrimiçi İşletmelerden Farklı mı?

E-Ticaret için SEO, Normal Çevrimiçi İşletmelerden Farklı mı?

[ad_1]

E-ticaret, günümüzde dünyanın en rekabetçi pazarlarından biridir. Bu alanı yöneten çevrimiçi perakende satışlarıyla, yeni oyuncuların kıyasıya rekabette hayatta kalması zor. Eh, kendilerini dijital olarak kurdukları bazı cepheler var. Fethedilmesi biraz kolay olan bu tür bir alan, arama motoru optimizasyonudur. Ancak, arama motoru sıralamanızı yükseltmek için profesyonel desteğin gerekli olduğunu unutmamalısınız. Bunun nedeni, bir e-ticaret web sitesinin arama motoru optimizasyonunun normal bir çevrimiçi portalınkinden tamamen farklı olmasıdır. Tecrübeli ve güvenilir Chicago’da SEO şirketi farklılaştırıcı faktörler hakkında size bilgi verebilir.

Aşağıda tartıştığımız faktörler, çevrimiçi perakende portallarının arama motoru optimizasyonu stratejilerinin nasıl farklı olduğunu anlamanıza da yardımcı olur.

Sayısız sayfa var:

Bir şirketin hizmetleri hakkında bilgi veren normal bir web sitesinin çok sınırlı sayfaları vardır, bu da arama motoru optimizasyonunu biraz daha kolaylaştırır. E-ticaret sitelerinden bahsetmişken, portalın sattığı her ürün için bir ürün sayfası var. Bu nedenle, şirketin portalda bulunan ürünün potansiyel alıcılar tarafından bulunabilmesi için her sayfayı optimize etmesi gerekiyor.

Her zaman yeni ürünler eklenir:

E-ticaret, şirketin satışlarını artırmak veya iş stratejilerini değiştirmek için düzenli olarak yeni ürünler ekleyeceği bir alandır. Ve bu yeni ürünlerin ürün sayfalarının verimli bir şekilde optimize edilmesi hayati önem taşımaktadır. Aksi takdirde beklediğiniz sonuçları alamazsınız.

Hız hızlı olmalı:

Herhangi bir deneyimli dijital pazarlamacıyla konuşun, size bir web sitesinin yüklenme süresinin ne kadar önemli olduğunu söyleyecektir. Yavaş web siteleri, müşterilerinize kötü bir deneyim yaşatmakla kalmaz, aynı zamanda Google gibi arama motorlarını da üzer. Çevrimiçi perakende web sitelerinde, gereksiz eklentiler, ağır görüntüler, üçüncü taraf widget’lar ve verimsiz kodlama nedeniyle hız yavaşlar. Bu sorunlardan kaçınmak için, bir sosyal medya pazarlaması Şikago e-ticaret siteleri için özel hizmetler sunan.

Kategori sayfaları da vardır:

Kategori sayfaları, bir e-ticaret portalının en güçlü alanları olarak kabul edilir. En iyi sonuçları almanıza yardımcı olmak için verimli bir şekilde optimize edilmeleri gerekir. URL’ler arama motoru dostu olmalı ve içerik benzersiz ve kullanıcı dostu olmalıdır. Ayrıca daha iyi sonuçlar için ürün kategorileriyle ilgili derin bağlantılar oluşturulmalıdır.

Tüm bu faktörler, çevrimiçi perakende veya toptan satış işiniz için normal arama motoru optimizasyon stratejilerini kullanamayacağınızı gösterir. İstenilen sonuçları elde etmek ve cezalandırılmaktan kaçınmak için özel bir strateji planlanmalı ve uygulanmalıdır.

Ekip, verimli bir SEO planı aracılığıyla e-ticaret işletmenizle ilgili pazarlama çabalarınızı artırmanıza yardımcı olabilir. Uygun fiyatlı SEO hizmetleri arayan Chicago’dan birkaç şirket, sonuçlar için bu ajansla bağlantı kuruyor.

[ad_2]

Bu gönderiyi paylaş

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir